Název: Name: | Hiro typ 94 model 1 | Hiro Type 94 Model 1 |
Originální název: Original Name: | 九四式九〇〇馬力発動機一型 | |
Kategorie: Category: | vidlicový motor | vee engine |
Výrobce: Producer: | Hiro Naval Arsenal, Kure | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1930-DD.MM.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 50 ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1930 | |
Použití: Use: | Hiro G2H1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 18 | |
Hmotnost: Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Vrtání: Bore: | 145 mm | 5,71in |
Zdvih: Stroke: | 160 mm | 6,3in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 47,5 l | 2898.63 cu in |
Palivo: Fuel: | benzín oktanové číslo 87 | gasoline octane number 87 |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | karburátory | carburetors |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | ? | ? |
Plnění válců: Mixture Charging: | atmosferické | atmospheric. |
Chlazení: Cooling: | kapalinou | water-cooled engines |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 880 kW při ? ot/min | 1180.1 bhp at ? rpm |
Poznámka: Note: | Uspořádání válců: osmnáctiválec do "W" Tento motor počátkem třicátých let byl nejvýkonnějším motorm v japonsku. | eighteen-cylinder W-type The most powerful aircraft engines available in Japan early thirties. |
Zdroje: Sources: | ja.wikipedia.org archiv autora |